Som medlem af Dansk Münsterländer Klub er du automatisk medlem af SJD (Stående Jagthunde i Danmark).

Et medlemskab giver dig følgende fordele:

• DMK’s klubblad “Münsterländeren” fire gange om året og SJD’s blad “Jagthunden” 6 gange om året.
  • Mulighed for at deltage i træning, prøver og udstillinger arrangeret at DMK og SJD samt Vinderklasser og Brugsprøver arrangeret af DKK (Dansk Kennel Klub).
  • Råd og vejledning af DMK’s avlsvejledning.
  • Din kvalificerede hanhund bliver gratis optaget i et landsdækkende register for hanhunde anbefalet til avl af DMK, se under “Avlsvejledning”.

Vær opmærksom på, at DMK tilbyder ét års gratis medlemskab til hvalpekøbere, der ikke tidligere har været medlem af DMK. Hvis det gælder for dig, vil du automatisk blive indmeldt af den opdrætter, som du køber hvalp fra. Dette gælder kun, hvis du køber en hvalp hos en opdrætter, der er medlem af DMK.

Medlemsskab af DMK koster:

Standardkontingent

Kr.400pr. år
  • Almindeligt medlemskab for en person

Familiekontigent

Kr.535pr. år
  • Medlemskab for to eller flere personer på samme adresse

Udfyld formularen for tilmelding:

Navn: (skal udfyldes):

E-mail (skal udfyldes):

Telefonnummer (skal udfyldes)

Adresse (skal udfyldes):

Postnr. (skal udfyldes):

By (skal udfyldes):

Vælg medlemsskab:
    StandardFamilie

Har du Kleiner eller Grosser Münsterländer?
    KleinerGrosser